Avataanpa tässä ketju, jossa kukin voi esitellä itsensä. Olen Anukatariina 60+ transfeminiini Espoosta. Transtaustani tunnistin n. 11-vuotiaana ja sen pidin piilossa 54-vuotiaaksi saakka. Kun sitten uskaltauduin asiasta kertomaan puolisolleni, hän on kannustanut minua avoimuuteen. Aika tarkalleen kaksi vuotta olen ollut avoimesti oma itseni töissä ja vapaa-ajalla - ratkaisu, jota en todellakaan kadu! Olen myös tällä haavaa DwC:n puheenjohtaja, Helsingin kahvi-iltojen yksi emäntä kolmesta ja Setan Transpoliittisen toimikunnan varapuheenjohtaja. Soitan poskeani somessa transoikeuksien puolesta ja välillä laadin kyselyitä erilaisista transihmisten elämää koskevista asioista.

Heippa, Milla-sisko! Rohkeasti vaan kahvi-iltaan mukaan siviilihabituksessakin. Ulkoasuhan voi olla vaikka mitä, mutta ajatuksiasi ei kukaan pysty - toistan: - PYSTY kahlehtimaan.
Olet siellä omiesi joukossa.
Itsekin kuljen kylällä setämieskuori-moodissa, omista syistäni.
Niin muuten, uskoisin Sinun tietävän perienglantilaisen ketunmetsästyksen?
Siinähän on jokunen punatakkinen koninselässä istuksiva "hevosenkuljettaja", mahd. aseistautuneena, jaloissaan etwa sata luskuttavaa ajokoiraa, jotka metsästyskiihkossaan porukassa repisivät ketun hengiltä.
Miten kettu selviää?
Aivan, naamioitumalla ajokoiraksi! -Hevoseksi taitaisi olla turhan ison työn takana? :o}
Niin kauan kuin normiporvarit luulevat meidän olevan "uhka" heidän oikeassaolemisen riemulleen, meidän on vaan oltava ovelia kuin ketut ja kavalia kuin käärmeet...
Ei sille vielä ainakaan voi mitään, että näin on...?
Sekaan vaan, kuka sinulle mitään mahtaa???
T. Schwesterchen Eva Linke