Hei, miten teillä on korvakorujen kanssa? Oletteko laittaneet oikein reiät vai luotatteko klipsikorviksiin?
Itse tykkää kovasti korvakoruista ja haluaisin laittaa reiät, mutta ajatukseni ei oikein saa kannatusta ja itseäkin kyllä vähän arveluttaa. Arkisin en kuitenkaan voisi korviksia pitää ja näin reiät umpeutuisvat nopeasti.
Pari kertaa olen itse itselleni reiät tehnyt 🙄 ja voi kuinka kauniit korvikset onkaan.
Käytän siis oikeastaan vaan klipikorviksia ja parit olen myös onnistunut hävittämään. ...eipä irtoilisi niin helposti, jos vain reiät oisi.
Kävin lävistäjällä vuosi sitten. Lävistyksen jälkeen olisi hyvä varautua siihen, että korviksia ei vaihtaa tai ottaa pois 2-3 kuukauteen. Tuurilla selviää kuukaudessa, mutta parempi antaa prantua rauhassa. Mulla on aika huomaamattomat metallipallot 24/7. Ostin läjän silikonisia tappeja, joilla reiän voi pitää auki, mutta eipä ole tullut käytettyä. Silikonitappi on varsin huomaamaton.
Klipseillä ja magneettisilla korviksilla on tapana nipistää hieman. Puoli tuntia menee yleensä hyvin, mutta parin tunnin jälkeen alkaa jo sattua. Kevyet korvikset, joissa on vain metallilanka ja mahdollisesti joku pieni levy tai pallura takapuolella olivat minulle mukavia käyttää ja pysyivät korvassakin hyvin.
Strassin voi liimata ripsiliimalla korvalehteen. Ei paljon maksa, eikä satu.
Halusin monipuolisemman valikoiman korviksia ja klipsien aiheuttama kipu oli oikeasti häiritsevä. Siinä oli minulle riittävästi motivaatiota ottaa reiät.