Hei,
minkälaisia sukkahousuja käytätte ja onko teistä sukkahousut riesa vai siunaus :)? Itse käytän aika arkisia, sellaisia Norlynin Cityja yms. Pidän ihan ihonvärisistä, mutta myös savunharmaista. Mustat ei oikein sovi minulle, ehkä miellän ne vähän synkiksi. Pidän hirmuisesti siitä, miltä sukkikset jalassa tuntuvat, ne ovat ehkä minulle ne kaikkein naisellisimmat asusteet, tosin kyllä pitkä alushamekin on aika kiva.
Tällaisten pohdintojen myötä oikein hyvää alkanutta vuotta kaikille :)
Kaisla
Samaa mieltä sukkahousut ovat ihan ykköset. Itselläni tyttöily on oikeastaan alkanut sukkahousjen parissa (tosin sillon en sitä vielä ymmärtänyt) ja olen aina tuntenut tiettyä vetovoimaa niitä kohtaan.
Sukkiset kuuluvat aina vaatetukseen, kun vaihan naiselliseen minääni. Eniten varmaan on ihan mustia sukkahousuja, mutta joukkoon mahtuu toki värillisiäkin. Pidän myös erilaisista kuviosukkiksista.
Arkisin tulee harvemmin käytettyä (jotenkin en kehtaa), mutta haluaisin kyllä verhoilla sääreni useamminkin.
Sen verran on jo tullut kokemusta, että tunnistaa eroja (ja niitä on) eri sukkahousujen välillä.
Norlyn on myös luottomerkki ja Comfy -mallisto on yllättänyt positiivisesti. Nyt jalassa uusi tuttavuus Next Hosiery ja olen kyllä positiivisesti yllättynyt. Todella mukavat - pehmeät ja pysyvät hyvin ylhäällä. Uusista merkkikokeiliusta Swedish Stockings antoi odotta enemmän, mutta eivät nekään nyt ihan huonot olleet.
Sukkahousut ovat myös minun juttu 😀