Olen 43 vuotias ja ulkonäön saaminen naiselliseksi on (nykyään) vaikeaa kun sain taas inspiraation kaunistautua. Osaatteko neuvoa meikkaus tms. vinkkejä (netistä) jolla saisi naisellisemmat kasvot? Ylipainoakin on ja sen peittäminen on oma taiteenlajinsa tosin pelkät mustat vaatteet häivyttävät liian suurta mahaa..
top of page
bottom of page
Netissä on läjäpäin erilaisia meikkausvideoita, mutta itselläni on ollut haasteena löytää omaan tyyliin sopiva meikkausohje ja vielä sellainen, että ohjeessa käytetyt meikit olisi helposti saatavilla Suomesta. Osa ohjeista on myös liian haasteellisia kaltaiselleni osa-aikanaiselle, jolla on mahdollisuus tälläytyä vain maksimissaan kerran kuukaudessa.
Tässä on yksi, jota olen itse käyttänyt: https://www.youtube.com/watch?v=o1CZGeS6OgE
Ohjeen meikki on helpohko tehdä ja perustuu suurelta osin Suomesta saataviin Lumenen tuotteisiin. Jos on tumma parransänki, niin se kuultaa ohjeessa meikkivoiteena käytetyn Lumene Matte Oil-Controlin läpi. Eli pohjalle täytyy laittaa tuhdimpaa tavaraa. Itse olen käyttänyt Maybelline Fit Me 120, joka on hintaansa nähden erinomainen meikkivoide.